Een maand hier! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu Een maand hier! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu

Een maand hier!

Door: Peter jr.

Blijf op de hoogte en volg Peter jr

26 Februari 2014 | Aruba, Aruba

Hallo iedereen!

Ik zit hier vandaag al weer een maand (!), dus tijd om weer een update te tikken.
Ze zeggen dat de tijd hier vliegt, dat is ook echt zo!
Op stage gaat alles goed, ik heb het echt geweldig naar mijn zin en ben inmiddels druk bezig met het schrijven van mijn scriptie.
Ik ga dus langs bedrijven om te kijken wat voor koffie ze hebben, welke machines, hoeveel ze verkopen, hoe is de presentatie etc. etc.
De managers van de hotels vinden het leuk als ik zomaar langskom, dat brutale ligt ze wel en ze nemen ook echt de tijd voor me.
Ik kom in de mooiste hotels, aan de mooiste stranden dus dat is een geweldige ervaring.
Toevallig vandaag nog in het Ritz-Carlton geweest ( http://www.ritzcarlton.com/en/Properties/Aruba/Default.htm ).
Dit hotel is pas 4 maanden geopend dus alles was nog nieuw, hele aardige dame (Colombiaans) die me heeft geholpen en na 5 cappuccino's mocht ik pas weer weg haha.

Dan het eiland.... Tja..... Ik denk dat ik na een maandje wel kan zeggen dat ik echt gek ben van Aruba.
De mensen zijn ontzettend aardig, het is zoals eerder gezegd erg internationaal en vooral Amerikaans (om een beeld te geven: Aruba heeft 576.837 Amerikaanse toeristen per jaar, 143.201 Venezolanen en maar 39.973 Nederlanders).

Het is super wonen op het appartementencomplex waar ik zit, allemaal studenten dus het is veel op stap maar ook wel eens een avondje bioscoop of een beetje bij het zwembad chillen.
We gaan sowieso elk weekend naar het strand en zelf ga ik vaak met een vriend hier na het werken sporten en meteen even de zee in.
Elke ochtend is het weer wakker worden met een glimlach, de zon schijnt, iedereen is vrolijk.... Heerlijk.

Dit weekend zijn we met een groepje naar de ''lichtjesparade'' geweest, een soort voorproefje op carnaval. Het was in Oranjestad en het was èèn groot feest! Lekker in Caribische sferen, zal wel een foto bij dit verslag plaatsen.
Komend weekend barst het carnaval hier los en dat houdt in: weer een grote parade die de hele nacht duurt, het is dan traditie hier een nachtje over te slaan en de dag erop door te feesten! Iedereen is op Aruba dan vrij op maandag, ik denk dat we dat nodig zullen hebben haha.
Kortom: Dit wordt me het weekendje weer wel.... ;)

Tot slot: 2 mei komen Mama en Jos hierheen!!! Ontzettend veel zin in!!!!

Ik voeg wat foto's toe, zo zijn jullie weer op de hoogte!

Xxxxx
Peter jr.


  • 26 Februari 2014 - 20:45

    Ingrid :

    he Peet,

    Leuk om weer eens wat van je te horen en vooral dat het goed gaat en je het naar je zin hebt!

    De foto's maken ons jaloers, wat heerlijk om dagelijks in zo'n omgeving te mogen vertoeven.

    Geniet ervan want het is zo voorbij die maanden.

    Dikke kus Ing, Paul, Gwen en Riccardo xxx

  • 26 Februari 2014 - 21:22

    Mama:

    Heej Péke,

    Wat heerlijk toch!
    Super om te horen dat jij het zo goed naar je zin hebt daar en dat het op je werk zo goed bevalt.
    Lekker feesten hoort er natuurlijk ook een beetje bij, dus chill jij maar lekker!

    We genieten van de foto's en kunnen niet wachten tot het 2 mei is...... We hebben er zoveel zin in!

    Hier alles oké en ook op naar carnaval! Alaaf - alaaf - alaaf!

    Liefs van ons samen.
    Jos en mama xx

  • 26 Februari 2014 - 22:13

    Tante Francy:

    Hoi liefste Peet,

    GVD wa geweldig zeg heel da verhaal.
    En bedankt he ik ziet hier met een jankende
    Boris die ook graag wil reizen en ook naar
    Aruba wil " hij is toch mijn neef zeker "

    We hebben je wel gemist hoor op het feestje
    van Bobby.
    Was zo maar stil

  • 26 Februari 2014 - 22:20

    Tante Francy:

    Rest van mijn bericht :
    Verder zou ik zeggen geniet van carnaval.
    Maar ga niet helemaal los want .....
    Dan zitten wij straks opgezadeld met zo'n
    Venezolaanse met dikke tieten en schud
    billen , hoog zwanger van een tweeling ,
    duikt hier onmiddellijk in de WW en zodra
    die 2 schreeuwers geboren zijn komt de
    rest van de familie ook en hebben we er
    weer een last bij in ons kikkerlandje.
    Dus lieve Peet een adviesje van je tante
    hand op de knip knoop in je l..

    Veel liefs uit Poppelcity Xxxxxxx

  • 27 Februari 2014 - 12:25

    Michelle:

    Lieve P.
    Wat geweldig zeg en prachtige foto's!!
    Ben zo trots op je...
    geniet met volle teugen en luister maar niet
    naar tante Francy hoor.. ;)
    Ik zeg: Gas op die Lolly!!!
    Veel liefs uit Rosmalen en we kijken uit naar je
    volgende verhalen xxxxxxx

  • 28 Februari 2014 - 22:53

    Stella:

    ALAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

  • 01 Maart 2014 - 16:47

    Annet :

    Hélemaal geweldig jongen, geniet ervan !!!! Kusjes

  • 02 Maart 2014 - 09:25

    Tante Jeanneke:

    Hoi hoi Peter, leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. Net als bij jou is hier de carnaval nu ook gestart, ook hier schijnt vandaag (2-3-2014) de zon alleen is de temperatuur hier wel een heel stukje minder als bij jou. Dus geniet daar maar lekker van alles doen wij dat hier ook. Groetjes uit Tilburg (Kruikenstad)

  • 02 Maart 2014 - 19:24

    Tante Sjakkie:

    Hallo lieverd,

    Wat heb jij het goed voorelkaar daar!
    Heerlijk om met een big smile de wereld tegemoet te zien.
    Ik wil ook wel wakker worden op dat mooie eiland met al die vriendelijke mensen om me heen.
    En tja zeg nou zelf, wat is er mis met en aardige dame en 5 cappucinno's.
    En dan nu midden in een feestweekend genieten van een hoop moois leuk hoor.
    Genet maar lekker en vooral ons op de hoogte houden van alles xxjes uit Ede.

    Groetjes een Fan van je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter jr

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 8284

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: