Mijn eiland - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu Mijn eiland - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu

Mijn eiland

Door: Peter jr.

Blijf op de hoogte en volg Peter jr

30 Mei 2014 | Aruba, Aruba

Hi iedereen!!

Tijd voor een update.

Zoals ik vorige keer al schreef zijn mama en Jos deze kant op gekomen. Het was echt helemaal super en ik ben blij dat ik mijn eilandje aan ze heb kunnen laten zien!
We hebben lekker gegeten en mijn vrienden en ik hebben een avondje wat borrels gedronken in hun appartement... Dit was heel grappig! Ik was natuurlijk als de dood dat er wellicht beschamende verhalen op tafel kwamen, niet alleen van mijn vrienden maar ook mijn lieve moeder kan er wat van haha ;) uiteindelijk was het een dolle bedoeling met heel veel drank.......
Ook hebben we gegeten bij een fantastisch restaurant ''Zeerovers'' hier wordt de vis die je te eten krijgt dezelfde middag nog vers gevangen, het is eigenlijk een vlonder over de zee met een dak erboven haha maar het uitzicht... echt geweldig (zie foto) en het eten is heel goed.
Mama vond het vooral leuk om mijn leven hier te zien, mijn nieuwe vrienden te ontmoeten, alles is hier helemaal anders dan in Nederland. Uiteraard hebben we alle mooie stranden gezien! Heerlijk lui doen op de mooie stranden hier.

21 mei was het zover, deze jongen was jarig! We hebben met z'n allen een hapje gegeten bij Texas de Brazil, onbeperkt genieten van het beste vlees! Een vriend van ons is een local hier, dit betekent dat je andere prijzen krijgt... Normaal betaal je 55 Dollar, nu 55 Gulden! Daarna uiteraard op stap geweest en de nodige drankjes genuttigd.

Afgelopen weekend ben ik bij Natural Pool geweest, zoals de naam al zegt is dit een natuurlijk ontstaan zwembad door de zee die tegen de rotsen aan klapt. Het water is erg zuiver met veel vissen, heel leuk om gezien te hebben! Wat gesnorkeld en van rotsen afgesprongen, je moet toch iets in het weekend..... ;)

Het einde komt nu steeds dichterbij, over 3 weken vlieg ik terug naar Nederland.
Er is me een baan aangeboden hier op Aruba bij een van de grootste telecomaanbieders. Deze aanbieder zit ook in 26 andere landen, voornamelijk in Zuid-Amerika. Het aanbod dat ze gedaan hebben is niet verkeerd..... Ik ben altijd bereid om te luisteren maar ik wil sowieso eerst naar Nederland, terug naar de realiteit, afstuderen en mijn familie en vrienden weer zien, daar kijk ik inmiddels wel naar uit!!

Maar jongens..... Wat is dit een fantastisch eiland, mijn eilandje!

Tot snel in Nederland :).

xxxxxx
Peter jr.


  • 30 Mei 2014 - 19:37

    Opper LOCO:

    locoooo kom maar snel terug voor een loco avondje en daarna snel die kant weer op een die dikke baan aan nemen een dikke kiet kopen daar waar we met z'n alle kunnen komen slapen voor vakantie later maat locoooo

  • 30 Mei 2014 - 23:27

    Mama:

    Hoi lieverd,
    Nou dat denk ik mooi niet he! Een baan aannemen in jouw mooie Aruba.
    Jij komt maar gewoon lekker terug naar ONS prachtige kikkerlandje.
    Jij kunt 't aan!!

    Wat was het heerlijk bij jou en wat hebben we genoten.
    Een heerlijke tijd om nooit meer te vergeten.
    Nu begin ik weer met aftellen. Over 3 weken ben jij weer hier!
    Ook nu kan ik natuurlijk niet meer wachten! Brrrrrr..... Ik Mis JOU!
    Wat zal Jos blij zijn als jij er weer bent...... Wat ben ik toch een watje!

    Lieverd, geniet nog maar lekker daar en tot over 21 nachtjes slapen!
    Xxxxx love you mama

  • 31 Mei 2014 - 19:41

    Tante Sjakkie:

    Hallo liefje,

    Wat is het toch geweldig als je het zo goed nar je zin hebt :)
    En ook zoveel nieuwe mensen hebt ontmoet en dan ook nog een goede indruk achter laat!
    Zo goed dat je al een baan aangeboden krijgt, echt super tof!
    Maar nog toffer dat je weer naar NL komt om je familie en vrienden weer te ontmoeten.
    We kunnen niet wachten om je te knuffelen en je verhalen aan te horen.
    Dus nog even daar van alle vrienden genieten, en daarna weer lekker bij ons genieten xxxjes van alle Dimmertjes uit Ede

  • 03 Juni 2014 - 23:38

    Oma Stans:

    Hoi Peter ,ben je al aan het afscheid nemenhet valt niet mee denk.!!!in France had ik er ook veel moeite mee,Partir c Est mourir un peu dat geldt ook voor jou denk ik !!wat schiet het nu op nog2 weekjes. Ik kijk er erg naar uit.fijn om jou ook weer in de buurt te hebben.!!Do. Doen we weer I mailen en praten we weer verder en vertellen.hele dikke kus Oma

Tags: Aruba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter jr

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 2098
Totaal aantal bezoekers 8275

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: