i love Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu i love Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu

i love Aruba

Door: Peter jr.

Blijf op de hoogte en volg Peter jr

31 Maart 2014 | Aruba, Aruba

Wauw, wat een eiland.

Elke dag rijd ik weer langs de zee en dan denk ik... Dit is toch prachtig? Het is echt genieten met volle teugen elke dag weer!!! Hierdoor vliegt de tijd ,zoals vaker vermeld, enorm.
Ik heb ontzettend veel nieuwe vrienden gemaakt die door het hele land zitten, veel nieuwe stapadresjes dus voor als ik terug ben ;) haha. We zitten nu in een periode waarin veel wisselingen van studenten zijn, er gaan er bij ons appartementencomplex een stuk of 10 weg dus er komen weer 10 nieuwe studenten bij, altijd leuk!

Op stage gaat alles goed, ik ben flink op weg met mijn scriptie en mijn afstuderen komt steeds dichterbij, dit houdt ook in dat ik aan mijn toekomst moet gaan denken.
Ga ik verder met mijn bedrijf? Ga ik een baan zoeken? Of misschien ga ik wel doorstuderen aan de Universiteit.... Ik weet het nog niet dus dat zijn dingen waar ik toch wel eens over nadenk zo af toe onder het genot van een Amstel Bright in de zon.... ;)
Wat ik wel zeker weet, is dat ik absoluut niet van plan ben een 9 tot 5 baan in een kantoor in Brabant te zoeken.. Ik wil meer, zeker nu ik dit in Aruba meemaak merk ik gewoon dat ik meer wil.
Ik heb nog totaal geen heimwee, maar ik kijk er natuurlijk wel naar uit om iedereen straks weer te zien!! Mijn leventje in Nederland en Tilburg bevalt mij namelijk enorm.

Over een week of 4 is mama eindelijk hier, dat is iets waar ik enorm naar uit kijk!!! Ik wil graag laten zien hoe ik het hier heb zodat ze weet hoe geweldig het hier is! Dan gaan we de mooiste plekjes van Aruba opzoeken in mijn nieuwe Jeepje! haha

Het stappen is ook nog steeds dikke pret, zeker springbreak was een mooie ervaring haha, gekke Amerikanen !!!! Heerlijk!
Vanavond ga ik even rustig aan doen, een biosje pakken en bijslapen ;) heb het nodig....
Ik heb gisteren trouwens gewerkt voor mijn stagebedrijf, ja inderdaad op zondag, ik moest bier verkopen op een Rotary. Was erg leuk! We hadden een Rad waar mensen prijzen op konden winnen als ze een biertje kochten, met als gevolg: een paar knetter lamme Arubanen die niet konden stoppen haha was al bij al een leuke dag.


Tot slot:
Ik kan iedereen aanraden om een stage te doen in het buitenland, het is echt een levenservaring waar je heel zelfstandig van wordt, ik geniet elke dag en elk vrij uurtje dat je hier hebt, is als vakantie in het paradijs.
Los van alle pret doe je hier ook veel ideeën op voor Nederland, het is zoals ik eerder al zei super Amerikaans en de Amerikaanse markt is heel interessant!!

Nou jullie zijn weer op de hoogte.

xxxxxxjes uit het paradijs!

Peter jr.




  • 31 Maart 2014 - 19:11

    Jeanneke:

    Hoi hoi Peter, leuk om weer een reisverslag te lezen. Fijn dat je het nog steeds zo goed naar je zin hebt. En wat je zelf ook al schrijft op die manier vliegt de tijd voorbij. Dubbel genieten dus want voor je het weet ben je weer terug in Nederland. Gelukkig is het hier nu ook echt heerlijk voorjaarsweer dus wij genieten hier ook

  • 31 Maart 2014 - 20:05

    Mies:

    Ja hoor, weer zo'n jaloersmakend verslag!
    Tof om te lezen en goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik hoef je niet te vertellen om te genieten want dat kun je als geen ander ;)
    Veel foto's en filmpjes blijven maken want ik wil het allemaal zien als je terug bent!

    Áls je terug komt.. Maar mocht je nou wel willen blijven in paradise, maak je dan geen zorgen over ons, dan hebben wij gewoon een heel een fijn stap adresje ;)

    Have fun vriend! X

  • 31 Maart 2014 - 20:12

    Tante Annet:

    Heeeeeeej munne jongen,
    Weer 'n heeeerlijk verhaal !!!
    Fijn dat je zo geniet daar !!!
    En ook nog 'n hoop levenservaring ( lees neuken) aan het opdoen !!!

  • 31 Maart 2014 - 20:43

    Ingrid:

    geweldig om te lezen dat je zo enthousiast bent. dit maakt het voor Jet ook allemaal wat makkelijker, hoeveel ze jou ook mist. Geniet de tijd vliegt voorbij en voor je het weet zit je weer in Nederland maar deze levenservaring zul je nooit vergeten.

    Ingrid, Pollekre, Gwen en Riccardo XXX


  • 31 Maart 2014 - 21:26

    Mama:

    Hoi lieverd,
    Wat een leuk verslag toch weer.
    Ik ben trots op jou en blij dat je er 100% van geniet daar.
    Je doet het toch maar, zover van huis.
    Fijn dat je veel nieuwe mensen hebt leren kennen waarmee je het heel goed kunt vinden.
    En top dat het je bij TEC zo goed bevalt.

    Nog een week of 4 vriend en dan laat jij ons alles zien daar. We kunnen niet wachten.
    Zo fijn!!
    Ik mis je iedere dag, maar ben nu aan 't aftellen.... Dat doet me goed.

    Tot gauw lieverd, zoen
    Xxxx. Mama en Jos natuurlijk

  • 01 April 2014 - 13:23

    S Van Opstal:

    hoi Lieverd,wat klinkt dat goed dat reisverslag zo vrolijk en positief.denk goed na wat je gaat studeren en of werken.ik blijf je missen schat en ben soms ook niet vrolijk.erg he!!!Papa is weer komen eten op Maandag.Het is hier ook steeds prachtig weer en nog maar 1 April.de tijd vliegt zoals bij jou.dikke kus Oma. Tot Do. Met FaceTime.

  • 01 April 2014 - 13:30

    Stans Van Opstal:

    Hoi Lieverd,leuk zo n opgewekt reisverslag.denk goed na wat je wil gaanstuderen en of werken Het zal hier weer wennen zijn

  • 01 April 2014 - 13:38

    Marie-Thérèse:

    Wauw! Wat een avontuur! Wat geweldig dat je het zo goed naar je zin hebt. Ik kreeg van je moeder een mail met daarin de Aruba- link. Anders denk je misschien: Wat moet die ouwe schoolmuts nou weer....? Je hebt heel wat bereikt zeg, maar ja wat wil je met zo'n goede basis vanuit groep 3 (ahum....laat ze in die waan!) Het avontuurlijke heb je altijd al in je gehad en wat goed, dat je dit nu kunt waarmaken. Helemaal top!
    Hopi prèt i djòdjò e bida. (ik hoop dat het Papiemento een beetje klopt en dat je snapt wat ik bedoel.)
    Zelf lig ik met geen fikse griep en koorts in bed, dus ik ben echt wel jaloers. Maar....had ik ook maar een vak moeten leren. Heel veel lieve groetjes van Marie-Thérèse.

  • 01 April 2014 - 19:03

    Ruud:

    Wat lastig dAt die scriptie d'r nu ook nog al weer bijkomt, pfffff
    Nou ja, ga d'r voor, dan kun je deze zeer lastige stage mogelijk aan.

    Ruud
    Apb en stagecoördinator
    Tijd voor een kort stagebezoek.?


  • 01 April 2014 - 20:56

    Mimi:

    Hoi Peter ik ga het proberen even te schrijven. vorige keer is het niet gelukt. We hebben van alles anders op de p.c. en daar ben ik nog niet zo mee weg. maar goed!!
    Fijn om te lezen dat je het zo geweldig naar je zin hebt. En inderdaad een geweldige ervaring. Fijn om die kans te krijgen.
    ook gezellig en goed voor jullie dat mama en Jos komen. Geniet er van.
    Peter veel groeten ook van ome Fried en liefs van ons. tante Mimi

  • 02 April 2014 - 18:27

    Fem:

    I'am so (lees: You're so) haaaapppyyyyy haappppyyy haapppyy!

    Geweldig nummer trouwens, voor jou heel toepasselijk.

    Groetjes,
    Femxxx&Dick

  • 03 April 2014 - 07:35

    Tante Sjakkie:

    Hallo Peter,

    Dat ziet er weer super gezellig uit en natuurlijk ook leerzaam.
    Goed om wat slimme zetten te gaan maken in NL met een Americaanse inslag!
    XXjes van ons allemaal uit Ede

  • 03 April 2014 - 19:04

    Agnes Smulders:

    Hallo Peter,
    Wat leuk, om jouw reisverslag te lezen. Ik geloof zeker, dat je daar een schat aan ervaring op doet. Naast je stage activiteiten, leer je een land kennen, wat in heel wat opzichten van ons land verschilt. Niet alleen wat het klimaat betreft, maar zeker ook op cultureel gebied.
    Ik merk wel, dat je erg geniet en niet alleen van de cultuur.
    Het is ook goed om te lezen, hoe je naar de toekomst kijkt en welke plannen je hebt. Je hebt gelijk, dat je iets wilt kiezen waar je plezier in hebt, want je moet het wel voor een groot deel van je leven doen.
    Zelfs plannen om naar de universiteit te gaan!!!!!!! Dan moet ik toch even aan dat Petertje van de basisschool terug denken.
    Je bent nu in ieder geval goed gemotiveerd om aan je toekomst te werken en .......houd dat vast!!!!!!
    Liefs Agnes

  • 03 April 2014 - 19:11

    Peter Jr Van Opstal:

    Hallo Iedereen,

    Wat leuk om al jullie reacties te lezen, stel ik op prijs!
    Ook SUPER leuk om te zien dat mijn juffen van de basisschool het ook lezen haha! :)

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter jr

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 8289

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: