Aruba, Aruba..... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu Aruba, Aruba..... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu

Aruba, Aruba.....

Door: Peter jr.

Blijf op de hoogte en volg Peter jr

02 Mei 2014 | Aruba, Aruba

Nou,

Waar zal ik toch eens gaan beginnen...... Haha !!
Ik heb het nog steeds fantastisch naar mijn zin, elke dag genieten.
Op stage gaat alles zijn gang en mijn onderzoek begint steeds meer vorm te krijgen, helaas wat miscommunicatie met school maar dat is al voor een groot deel opgelost.

Het stappen is elke week een feest, iedereen is vrolijk en blij en de weekenden zijn dan ook heerlijk.
Enkele weken terug hadden we een themafeest voor pasen, Easter Playboy party.... Jaja jullie raden het al, de dames moesten als Playboy bunny verkleed en de heren als heuse pooiers/ gigolo of chippendale... Foto's hiervan zal ik niet op internet gooien maar krijgen liefhebbers te zien bij mijn terugkomst in Nederland..... haha
Het was een geslaagde avond!

Verder gaan we nu regelmatig chillen in de Jacuzzi van een ,niet nader te noemen, bekend hotel.
Een paar drankjes mee en zo wordt een saaie maandag of dinsdag avond plots wat aantrekkelijker! Helaas zijn er te veel mensen die weten van dit geniale masterplan van ons en gaan er steeds meer, met als gevolg..... Juist, de bewaking van het hotel is erachter gekomen! Tijd voor een nieuw hotel dus.

Een paar weken terug zijn we met een leuke groep gaan karten, en vorige week zondag heb ik hele dag quad gereden!
Dat is hier echt prachtig.... Langs de noordkust is de zee erg wild en zijn de wegen heeeel slecht, lekker rauzen op die quad dus!

Vandaag komt eindelijk mama met Jos naar Aruba :) dit is iets waar ik enorm naar toe heb geleefd dus heb er heel veel zin in.
Rond 19.00u mijn tijd landen ze (1u 's nachts Nederlandse tijd) en ik haal ze natuurlijk op van het vliegveld.
Kan niet wachten ze van alles en nog wat te laten zien!

ik ben inmiddels al weer 3,5 maand op het eiland en over ongeveer 7 weken kom ik terug naar het koude kikkerlandje.
Heb ook wel weer zin om mijn vrienden en familie weer te zien!!!

Maar voorlopig nog eventjes niet.........

Aruba, Aruba..... Een magisch eiland!!!

Dikke kus

  • 02 Mei 2014 - 19:27

    Tante Annetje:

    Heeeerlijk dat je zo geniet !!!
    Heeeeerlijk dat Jet en Jos vandaag komen !!!!
    Heeeerlijk om al uit te kijken naar dié foto's !!!!

  • 02 Mei 2014 - 20:38

    Oma Stans:

    Hoi Peter,dank je wel voor je verslag,leuke dingen doe je steeds.heet gaat je dadelijk tegenvallen denk ik zomaar!Vandaag is het een hele druilige dag, en koud ik heb de verwarming heb ik aan, maar buiten is alles prachtig groen.ik wens je n helefijneweek met Mama en Jos tussen de palmen en de blauwe zee. En lekker genieten.Liefs Om

  • 02 Mei 2014 - 22:11

    Jeanneke:

    Hoi hoi Peter fijn dat alles zo goed gaat daar, en vooral dat je het zo super hebt. Veel plezier met mama en Jos, wens ze nog even fijne vakantie. Veel plezier samen. Xxx

  • 03 Mei 2014 - 12:22

    Femke:

    Hoi Junior,

    Heel fijn voor je dat alles nog steeds super gezellig is en dat het zo goed met je gaat.
    Veel plezier de komende week met mama en Jos, geniet van elkaar!

    Groetjes,
    Fem xxx


  • 04 Mei 2014 - 03:57

    Mama:

    Ohhhhhh, het is hier fantastisch!
    Wat ben ik blij dat ik weer bij jou ben.
    Gisterenavond zijn we goed gearriveerd en vandaag hebben we een heerlijke dag gehad. Kan niet anders met zo'n enthousiaste personal Gids.
    Wat een prachtig, tropisch, feestelijk, vrolijk en zonnig eiland!
    Ik ga de komende week 100% genieten met jounen Jos.
    Wat ben ik toch een bofferd.... Yeahhhh, ik ben bij jou
    Xx liefs

  • 04 Mei 2014 - 18:40

    Tante Sjakkie:

    Hallo Peter,

    Goed om weer een bericht te lezen vanuit Aruba.
    Fin dat Jos en mama bij juou zijn geniet samen maar lekker van jullie weerzien.
    XXveel liefs uit ede en de groeten aan de familie :)

Tags: Aruba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter jr

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 8296

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: