Mijn eerste reisverslag! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu Mijn eerste reisverslag! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Peter jr Opstal - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reisverslag!

Door: Peter jr.

Blijf op de hoogte en volg Peter jr

25 Januari 2014 | Nederland, Oisterwijk

Hallo allemaal!

Toch maar besloten om een reislog bij te houden voor iedereen die het leuk vindt mijn bevindingen te volgen!
Morgen is het zover en vlieg ik om 11.30 vanuit Schiphol naar Aruba om daar mijn afstudeerstage te doen.

Ik ga werken bij de Arubaanse tak van een Amerikaans bedrijf, Tec Inc. (http://www.tecaruba.com)
Zij importeren allerlei soorten levensmiddelen en ik ga daar een onderzoek doen naar de koffiemarkt in Aruba, met name verse bonen koffie is iets waar Tec Inc. graag mee aan de slag wil in het Caribisch gebied.

Het is allemaal erg spannend maar ik heb er mega veel zin in!

Groetjes, nog vanuit het mooie Oisterwijk haha.

Peter jr.

  • 25 Januari 2014 - 13:28

    Annet:

    Succes , verl plezier en liefs ! Tante Annet

  • 25 Januari 2014 - 14:30

    Tante Sjakkie:

    Hallo lieverd,
    Nogmaals heel veel succes in Aruba.
    Maak er de tjd van je leven van!
    Heel veel plezier, wij blijven je volgen xxjes uit Ede
    Namens alle Dimmertjes

  • 25 Januari 2014 - 17:11

    Paultje:

    Hoi Peter.

    was gisteren avond gezellig bij je vader.

    namens ons nogmaals heel veel plezier /wijsheid/leerzaamheid toegewenst.

    en als je morgen geland bent , en je stap uit het vliegtuig en het is er boven de 30 gr bel je mee dan even kom ik ook over.

    let goed op je eigen !

    we blijven je volgen!!!

    gt xxjes PIGR

  • 25 Januari 2014 - 17:52

    Peter Sr. Van Opstal:

    Hoi Peter , veel succes daar , en tot morgenvroeg !

  • 25 Januari 2014 - 19:46

    Mama:

    Lieve schat,
    Morgen begint jouw grote avontuur!
    Ik ben hartstikke trots op jou!
    Natuurlijk is 't allemaal spannend, maar het wordt vast en zeker fantastisch !
    Geniet daar maar lekker en hou ons maar op de hoogte van jouw belevenissen!
    Dikke knuffel, mama
    I LOVE YOU!! Xxx

  • 25 Januari 2014 - 23:06

    Opa Janus En Oma Trim:


    Beste Peter,

    Nog één uur en dan breekt de dag aan waaropjij naar Aruba vertrekt.
    IJS en weder dienende brengen oma en ik je morgenochtend mee naar Schiphol.
    Wij wensen je een goede reis met na afloop een perfect stafgeverslag.
    We wensen je een geode gezondheid, een prettig verblijf, geslaagde zakelijke transacties, leuke nieuwe vriendschappen.
    Wij blijven je dagelijks volgen in je blog.
    Heelveel groeten en tot schrijfs, horens en tot ziens.

    Janus


  • 26 Januari 2014 - 15:03

    Stella:

    Lieve Peet,

    Na wat vertraging, zit je nu eindelijk in da plane. Op weg naar het grote avontuur.
    Ik wens je oneindig veel plezier, wijsheid, een enorme ervaring, veel geluk en gezelligheid.
    Wees voorzichtig, maar bovenal..... GENIET!
    Ik ga je volgen, xStella


  • 26 Januari 2014 - 21:48

    Ruud:

    Have a nice time Peter,
    En maak er iets van. Ge bent nu al in de wolken , maar straks in de bonen!

    Ruud

  • 26 Januari 2014 - 23:38

    Janus De Vries:


    Peter, wat een dag! Jouw vertrekdag! Het heeft gezellig veeeel tijd gekost en praat en kofiie in La Place.
    Oma en ik zijn blij je ook te hebben begeleid op je Schipholavontuur naar Aruba. Op het allerlaatste afscheidsmoment was het ook voor ons moeilijk om uit onze woorden te komen...!
    In drie auto;s zijn je 11 meewegbrengers teruggereisd naar La Perle Du Brabant, in de overtuiging dat jij het daar in her warme Aruba best gaat maken.
    Veel koffiesucces en alle goeds van...
    Janus.

  • 31 Januari 2014 - 17:01

    Tante Francy:

    Hoi lieve Peter,

    Wat geweldig dat je eindelijk aan je avontuur bent begonnen.
    Genieten man das alles wat jij moet doen.
    Ja en natuurlijk een beetje werken, niet te veel drinken , geen drugs gebruiken , niet roken , jezelf niet laten tatoeëren door een of andere gek met 100 piercings die zelf helemaal volgekalkt staat en jou beloofd dat het de mooiste tatoo ooit wordt maar uiteindelijk niet eens kan tekenen, geen meisjes misbruiken en als je denkt de ware tegen te komen mij eerst een foto door sturen dan zal ik wel kijken of het iets is en verder niet te veel ongezond eten denk aan je vitamine en jezelf niet inlaten met onbetrouwbare mensen en jezelf laten gebruiken voor joost mag weten wat voor pakketjes weg te brengen !!!!!!!
    Pfffffff zo das eruit.

    Nogmaals geniet van deze kans en maak er iets van en laat af en toe iets van jezelf horen.

    Heel veel liefs en dikke kus XXXXXXXXXXXXX uit Poppelcity.
    TANTE FRANSJE


  • 31 Januari 2014 - 22:14

    Sella:

    Hey Peet,
    Nog effe dit weekend chillen daar op Bonaire en dan echt aan de slag.
    Succes, xx

  • 01 Februari 2014 - 18:19

    Mama:

    Hoi Péke,

    Bijna is 't zover!
    Bijna beginnen aan je afstudeeropdracht! Yeahhhh!
    Veel plezier en veel succes!
    Ik weet zéker dat dit jou gaat lukken. Maak er daar op Aruba iets moois van jongen.

    Dikke knuffel,
    Mama xxxx

    Ps ..... Ik mis jou xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter jr

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 744
Totaal aantal bezoekers 8299

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: